Eldgrn Edabykl elimden geleni yapmaya calisicam 4 yıl sonunda gelen hediye bildiğiniz ondan normalde neyin nasıl olduğunu yıl geçtikçe öğrendim ama heyecandan unuttum hepsini🤣
Minikcennetim Eldgrn önemli olan artışı canım 10-50 ile öğrenenler var burada hatta 2,25 gibi rakamların yükselişini gördüm hiç belli olmaz stres olma inşallah hamilesindir sağlıklı ilerler
Eldgrn Mutlubebekannee bence iyi gibi ben 5.67 de kaldım yükselmesini takip ediyorum şimdi 2 günde bir
Gzdeee11 Eldgrn 1367ile öğrendim 4gün adet gecikmesiyle 4+5 te gidip kesemizi gördük şu an 5+4üz 6+5te kalp atışı için çağırdı doktor
Meltemaydg ayseninbeybisi07 merb sizin normal mi yoksa tüp bebeklemi oldu buldar erken nasıl öğrendiniz yani beklediğiniz biseymiydi
Sehrbnon12 Eldgrn Ben adetten 2 gün sonra baktım 350 cıktı 2 gün arayla tekrar baktırdım 800 cıkmıs tı cok şükür suan 14 haftalık ikizlerime hamileyim