Eldgrn Merhaba kızlar 3 gün önce test yaptım çok silik çıktı dün de kan verdim bu gün çıktı sonuç 5.67 çok sınırda biliyorum takibi için kan vericem 2 günde bir siz kaç değerinde öğrendiniz acaba
Nnanaa Eldgrn önemli olan artması ilk değer değil ama 191 ile öğrendim reglin 2. Günü. Hayırlı olsunn
2prensesannesiiii Eldgrn 10.4 ile öğrendim önceki gün test yaptım idrar silik çıktı 5 küsür falandı heralde idrarı yaptığımda ertesi günü de 10.4 çıktı 2 katı şeklinde düzenli arttı
Eldgrn 2prensesannesiiii benimde dün yaptığım öyleydi çok silikti bu gün sabah yaptım biraz daha beliginlesmisti silikti tabi ama düne göre yarın tekrar kan vericem yükselmesini takip icin
AyFa1608 2prensesannesiiii benim adetten 9 gün önce erken gebelik testi çok silik çıktı ertesi gün lan verdim beta negatif çıktı sizce kanda çıkmamış olablir mi
mimar_anne Eldgrn adetin geçti mi canım ben adete 6 gün kala 6,65 ile öğrenmiştim adet günü 362 çıkmıştı şimdi 9. Haftamı doldurdum
Eceada06 Betulee hayırlı olsun bu arada sağlıkla alın kucağınıza 😊 ilk 5-6 haftalık hamileliğinizde beta hcg değeri çıkmış mıydı hatırlıyor musunuz
ayseninbeybisi07 Ben de 29 ile öğrendim 3 hafta 2 günlük dü adetim felan gelmemişti şimdi 7. Haftadayız sağlıklı sürekli test yaptırmadım.
Meltemaydg ayseninbeybisi07 merb sizin normal mi yoksa tüp bebeklemi oldu buldar erken nasıl öğrendiniz yani beklediğiniz biseymiydi
Edabykl Eldgrn adetten 2 gun once kan vermistim beta 20ydi cok düşük gelmişti bana ama cok şükür 2 gunde bir kan verdim 1000 olana kadar sonra doktora gitmistim suan 23+5 iz 🤲🏼🌸
eyoli Benimde silik çizgiydi ertesi gün gittim 216 çıktı. İki günde bir yaptırdım iki günde iki katına çıkması gerekiyor
Eldgrn Ysmndnz bayağı yüksek maşallah benim adete göre 5+3 ama muhtemelen geç döllenme yükselmesini izlicem mecbur
Minikcennetim Eldgrn önemli olan artışı canım 10-50 ile öğrenenler var burada hatta 2,25 gibi rakamların yükselişini gördüm hiç belli olmaz stres olma inşallah hamilesindir sağlıklı ilerler