Eldgrn benimki de 7.24 tü iki gün sonra tekrardan baktılar 44 lerde birşeydi sanırım iki gün sonra tekrardan baktılar 102 lerde çıkmıştı sonra gerek yok bakmaya dedi doktor yedinci haftayı bekledik şükür keseyi de bebeği de kalp atışını da duyduk
(Bu arada adetten sekiz gün önce öğrenmiştim)