Gunisigi Şöyle söyliyim doğum yaptım afedersib fosur fosur idrar kaçırıyordum ve bi gün oturdum agladım bu ne böyle olur mu diye doktorumda 40 gün içerisinde en geç 3 ay içerisinde toparlanacağını söyledi. Daha sonra hastaneye cocugu dr kontrolüne götürdügümde biriyle tanısmıstım aynı sorunları yaşadığını anlatmıştı ve geçtiğini söyleyince gözlerim parladı ama şöyle ki hiçbir şey ilk günkü gibi olmuyor bence. Evet şuan kaçırmıyor olabilirim aradan 3 sene geçti fakat biraz sıkışsam idrara kaçak olabiliyor. Bu da normal doğumdan kaynaklı çünkü o ıkınmada idrar torbası az da olsa asagıya iniyormuş