Neslikra06 benim annem 2 normal doğumla bizi doğurdu kardeşimle şuan annem 42 yaşında ve aynı sorun onda da var kaçırıyor bazen ve utandığı için doktora gidemedi çoğu kadında var o sorun ama utandıkları için rahatsızlık olduğunu bilmeden gitmiyorlar doktora maalesef .Teyzem 2 sezeryan olmasına rağmen onunda bu sorun vardı.Sen yeni doğum yapmışsın birkaç ay geçsin aynı olursa gidip ufak operasyonla zor değil mesane çekiyorlar yukarı canım🙂 inşallah kendiliğinden geçer