Mrb arkadaşlar 33 gün önce normal dogum yaptım keşke sezeryan olsaydım diyorum o ayrı mesele, dikislerim tutmadı, basur oldum,bunlar yetmiyormuş gibi bide rahim sarkması yaşıyorum şuan yuruyunce bebeğimi kucağıma alınca benden bisey düşüyormuş gibi hissediyorum aynadan bakıncada kırmızı ceviz büyüklüğünde bisey görünüyor ve bu psikolojimi çok bozuyo kafamın içinden sorular keşkeler hiç bitmiyo rahim sarkması yaşayıp kendiliğinden gecen varmı yada bunu yaşayıp ne gibi Bi yol izlediniz lütfen yardımcı olun bana😔