Sinem0135 Derya3757- kuzum zayen erken gitme ben de erken farlettım. Bu sefer çok stresli olıuor kese için çok bekliyorsun kalp atışı için 2 hafta kadar bekle öyle hem kan testini yap hemde ultrason da baktır
siriniko2511 2prensesannesiiii ne kadar geçti reglinizin üzerinden? Ben de sizin gibi test yaptım test negatif çıktı ama vücudum bir garip sürekli ağlama krizindeyim hatta afedersiniz eşimle ilişki sırasında ağlama krizine girdim😂 sonra dedim dur reglim geçsin öyle test yapayım yaptım silik çizgi çıktı kan verdim hamile olduğumu öğrendim. Eğer sizin de adetten önce negatif çıktıysa regl gününüzün geçmesini bekleyin😊
2prensesannesiiii siriniko2511 adetime 8 gün vardı erkenci test yaptım negatif 🤷🏻♀️ Teşekkür ederim inşallah öyle olur benimde
Bsrnura Derya3757- kız ne silik cizgi si bu bildigin net cizgi hamilesin canım inşallah darısı bize bat 17 belirtin varmıydı ne zaman başladı
Merve201119 Derya3757- kız ne siliği besbelli kıpkırmızı cizgi olmuş hayırlısı olsun canım saglikli olsun insallah🙏🙏
Bsrnura Deletedmon72737 canım bir seneyi geçtiyse dr. Gitinmi olur inşallah ya bana üç kere nasip oldu ama düşük yaptım malesef
Baharow Derya3757- hemen gitme zaten ben 7. Haftamda gitmiştim direkt kese bebek kalp atısı gözüktü sjsjs sinir stres olmadan aştın o süreci :))
Tusami Zuhalbahri folik asid konusuna kesinlikle katılıyorum hiç aksatmadan kullanmak lazım, bulantıya gelince geçen ay kimyasal gebelik geçirdiğim halde mide bulantım vardı, kızımda da 4-5 haftada başlamıştı bulantım. Kişiye göre değişiyor bu olay
Derya3757- Tusami teşekkür ederim hamile kalma için kullanıyordum iki haftadır içmiyorum evde unutmuşum 🙏
Sinem0135 Derya3757- hiç endişelenme kuzum Allah’ın iznlyle hiç bir şey olmaz sağlıcakla kucağına almak nasıp olur inşallah ❤️