Derya3757- hayırlı olsun folik asit başlayın bence de onun dışında bir sorun olmaz ne zaman müsait olursanız gidersiniz hem biraz geç gidince kalp atışını da duymuş oluyorsunuz, erken gidince ne kese gözüküyor ne kalp atışı , yani daha iyi bile olur dayanabilirseniz 😊😊