Benimde acı eşiğim düşüktür hatta adet ağrısına dayanamayıp iki üç ağrı kesici birden içerim ama garip şekilde suyum geldiğinde açıklığım 5 cm di ve ağrım falan yoktu hatta hastanede sormuşlardı çok mu heyecanlısın ki neden bu açıklıkta en ufak bir belirtin yok diye he tabi ben normal doğumdan korkup yine sezaryen istiyorum deyip sezaryen oldum orası ayrı tabi 😂