Bence öncelikle aksi bir durum yoksa doğumu bebeğin başlatmasını bekleyin. Ben nişanım geldiği gün nöbetçi doktor tarafından açıklık için muayenede cok canımın yandığını hatırlıyorum. Bence bakan kişiye göre çok değişiyor. Ertesi gün 7 cm ile hastaneye yatıp 2 saate dogurdum. O süreçte 2-3 kez açıklık bakıldı. O raddeden sonra pek gözünüz görmüyo açıkçası acıyo sancıyo. Güç de geliyo inanın. Bana da doktorunuz sezaryene daha sıcak gibi geldi. Ama o da kötü bi şey değil bu arada. Seçim karar sizin. 2. Bi görüş alın derim mutlaka normal istiyosanız.