Selam kızlar az önce doktordan geliyorum doktorum çatı muaynesi yaptı ve canım çok acıdı gözüm karardı doktorum acı eşiğin düşük dedi normal doğum zor yaparsın dedi ama ben normal doğum istiyorum pazar günü gel suni verelim dedi dayana bilirsen normal doğum yapalım olmadı sezeryan dedi acı eşiği düşük olup da normal doğuran oldu mu ?