Neden bu kadar korkuttunuz ki insanları.
Ben ilk gebeliğimde doktorum izne çıkmıştı başka doktora yönlendirdi muayeneyi o yaptı ve asla bir acı bir korku bir terslik hatırlamıyorum aksine çok sakin geçmişti doktor ile alakalı bir durum sanırım ve herkes bir olacak diye bir kaide yok kimisi hassas olur acı eşiği düşüktür kimisi sakindir ilk gebeliği olan arkadaşlar bence sakin olun hem sizin için hem bebek için en iyisi sakin kalmak.