Deletedmom_110 Asla korkma canım benim , ben çok çok erken haftada oldum yanii tam bir ay önce o zaman 29. haftaydım şuan çok şükür 33.deyim muyane olma sebebimde bildigin bardaktan bosalircasina su geliyordu bende doktorlarda korktu bebisin suyumu diye o yüzden erken haftada ebe tarafından çatı muayenesi oldum normalde 35 den sonra olunuluyor ya kendini sakın kasma ben asla kasmadım ve sıkmadım kendimi hiiç acımadı sadece sonrasında biraz ağrı hissettim ama o da dakiklar sonra geçti gitti içini ferah tut asla korkulacak birsey değil. 🥰