Mrvnehir Ben çok rahat girdim hiç acı hissetmedim. Bir ara kendimi kasmışım o an biraz rahatsızlık hissettim ama kesinlikle acı değildi. Doktor az önceki gibi rahatlat kendini bitiyor dedi. Nefes aldım ve bitti. Okuduklarınız sizi etkilemesin, siz oraya girdiğinizde herhangi bir acı hissetmeyeceksiniz. Bunu düşünüp öyle girin.