amine2023 2prensesannesiiii benim de 6-7 gün kaldı. Dayanamadım test yaptım negatif çıktı. Keşke bekleseydim yaa 😢 insanın morali bozuluyor
Bsrnura 2prensesannesiiii benimde bugun altı bende bekliyorum ama cok tuhaf sekilde sık idrara cıkmam başladı cok umutlanmak istemiyorum enfeksiyondur falan die düşünüyorum
2prensesannesiiii amine2023 ya evet üzüldüm bende göğüs hassasiyeti olmuştu önceki gebelikte bulantıda oldu şiddetli şimdi bi belirti yok olmadı galiba
amine2023 2prensesannesiiii aynen bende de belirti yok ama hayırlısı bakalım 16-17 haziranı bekleyelim 😢
amine2023 2prensesannesiiii ben 31inde gördüm yumurtlamayı. Ama 30unu değerlendirebildik. O yüzden biraz umudum az
2prensesannesiiii amine2023 bende 31 i pik oldu o gün ilişki oldu 1 i boş 2 si dolu ama 30 uda ilişki oldu 🤷🏻♀️Aynıyız valla
melisaugtr Cananan benim de bat 18. Hayırlısıyla tez vakitte gelsin minişler inşallah 🤲🏼 5 Haziran gecesi 4-5 damla kadar açık pembe lekelenmem oldu, devamı gelmedi. Ertesi gün süt gibi, krem gibi hafif katı akıntım oldu. Beklemedeyim🙄
melisaugtr Alyadua1009 valla ne yalan söyleyeyim bu ay hiç takip etmedim yumurtlamamı😳 pco var bende, dedim acabaa erken yumurtlama falan olmuş olabilir mi? Çünkü regl’me 12 gün kala gördüm o lekelenmeyi ama o günden 1 hafta önce yumurtlamam oldu tahminimce. Akıntıdan yola çıkarak söylüyorum 🙄
Alyadua1009 melisaugtr bende dün gece ilişki sonrası sabah gördüm. Yumurtlamadan 5 gün sonra falan ama erken herhalde ya benim içim