2prensesannesiiii Cananan 16 haziran fakat dün test yaptım negatif çok hassasım duygusalım ağlama krizi tutuyor dünden beri hiç belirdim yok
Deletedmom73711 Cananan Rabbim inşAllah hepinize en hayırlı zamanda sağlıklı evlatlar nasip eder, umarım güzel haberler alırsınız🤍
summer8 Cananan bat 17 ama bazen 1 gün çnce oluyor 16 da olabilir. Normalde bu günlerde aşırı göğüs hassasiyetim olur fakat bu ay yok umarım hamileyimdir farklı çünkü bu sefer
Bsrnura 2prensesannesiiii canım o bende de var bugun Müge anlıda adamın biri ağladı gözlerim doldu birden ben ayla filminde bile alamamış insanım öyle deyim 🤭
Merve0214 Benimde 19 belimde ağrı ve aşırı derecede yoğun akıntım var hatta erken adet oldum deyip lavaboya koşuyorum 6 ay önce kürtaj oldum bu ay gün aşırı değerlendirdim insalalh tutmuştur 7 senedir bekliyorum 😔
amine2023 Ben de burada yerimi alayım kızlar🥲 Benim de 16 sı. Biz yumurtlama gününü değerlendiremedik, 1 gün öncesi ve sonrasını değerlendirdik. Bekliyoruz bakalım. Ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz test
pollyanna- amine2023 merhaba canım benimde 16 haziram ve bende aynı şekilde tam değerlendiremedim ama umudum var. adetime 4 gün kala lekelenmem oldu normalde hiç olmazdı pat diye kanamam başlardı. yerleşme kanaması olabilir diye okudum. test için birkaç gün daha geçmesini bekliyorum. sen ne zaman yapacaksın?
Merve0214 Cananan inşallah zaten 6 yıl sonra olmuştu ama 4 aylıkken kaybettim insalah bu ay tutar canim isteyen herkese nasip etsin Rabbim
Berika8 Bat 18-19 beklemedeyim, ilk çok yoğun ıslaklık hissi oluyordu sonrasında 2 gün kremsi beyaz akıntım oldu şuan da kasık ağrılarım arttı, 3 ay önce düşük yaptım bu ay uygulamalardaki yumurtalama günlerini değerlendirdik umarım bebiş vardır 🙈🫶🏻
Gazeliz Berika8 evet y bendede öyşe bel ağrısı adet olacakmışım gibi birde kasık ağrısı geçti onlar iki gün öncede beyaz kremsi akımtı gördüm yoğun şuamda hafif var olabilirmi acaba demiyor değilim🤔
biranneadayi15 Bat 17 inşallah hepimizde hamileyizdir kızlar söylerken bile tuhaf oluyorum allahım nasip et 😌😌😌
Bsrnura Cananan bat17 ben bu ay düşünmemeye stres yapmamaya çalıştım klomen de kullandım bugun kasık agrım var sünen akıntım da var yumurtlama dönemindeki gibi ya acaba ikinci yumurtlamamı yoksa adet olcam ondanmı değerlendirmelimiyim kafam çok karıştı
2prensesannesiiii Bsrnura ben evde ağlama krizine girdim elim yüzüm uyuştu ya ağlamaktan helak oldum sakinleştiremedim kendimi bide tektim evde 🥺🤦🏻♀️ Neyse eşim işten gelince köye gittik koyun keçi falan kafam dağıldı ama test yaptım ben adetime 6 gün kaldı 8 inde yaptım 8 gün varken negatif çıktı