Deletedmom_85 umutluanneadayi kullanıcı adın öyle demiyor ama 😜 haahha Rabb’im hepimize nasip etsin inşallah bu ay 🤍
Bsrnura Haticeninannesiii ya canım gözün aydın cok mutlu oldum senin adına umudum yok hiç yarın zaten kontrola gidicem kan vercem bakalım
Bsrnura Cananan ben adet olmadım ama kan verdim negatif Adetime üç gün var yok yeni bu ayda elendim önümüzdeki ayda bayram için köye gitcem eşimle ayrı olcaz hiç olmaz
biranneadayi15 Kızlar acaba bebişlerimiz karnımızda mı 🥺🥺🥺 düşünmekten uyuyamıyorum test var ama yapmaya cesaret edemiyorum bat 15 17 arası benim pkos var
pollyanna- amine2023 merhaba canım benimde 16 haziram ve bende aynı şekilde tam değerlendiremedim ama umudum var. adetime 4 gün kala lekelenmem oldu normalde hiç olmazdı pat diye kanamam başlardı. yerleşme kanaması olabilir diye okudum. test için birkaç gün daha geçmesini bekliyorum. sen ne zaman yapacaksın?
amine2023 pollyanna- canım ben ctesi sabah erken gebelik test yaptım silik çizgi çıktı. Dün kan verdim. Perşembe de vereceğim, artışa bakacağız, hepimiz için hayırlısı olur inşallah🤲🏻 Benim hiçbir belirtim yok ne leke ne ağrı. 🤷🏻♀️