Maliefem ama allah aşkına bir düşünün , ben küçücük çocugun yogun bakımda kalmasını niye istiyim , aynı şekilde doktorlarda böyle , yani ne garezimiz olabilir , bazen gerçekten o kadar anlayışsız insanlar geliyor ki , sanki insanları öldürmeye çalışıyormuşuz gibi , yapılan çok yanlış