hulyagks kendi kendimi muayene edemem dimi ? Sorunca insanlar nasıl birşey oldugunu bilip söylüyorum zaten , ama kendimde olunca nasıl bir acı oldugunu bilmeyip telaş yapabiliyorum , ya da nişanın ne oldugunu bilip kendim de günlerce gelince ne oldugunu çözememem gibi , çünkü her ne kadar bu konu ile ilgili tecrübe ve bilgi sahibi olsamda insan kendinde olunca , telaş yapmamak adına kendi gibi birilerini arıyor , fakat kalkıpta kimseye yok hastaneye gitme , yok doktoru dinleme , yok o olur , yok bu olur diye telaş yapmıyorum , benim bilgimi sorgulamak senin burada haddine değil , biraz ne konuştuguna , millete nasıl akıl verdiğine dikkat et.