Htcerdogn kuzum istege bağlı eger suni sancı almak istiyorum dersen bebegin durumuna bakılıp verilebilir , ama 3700 kilo olmayada bilir , makinalara çok fazla güvenilmiyor malesef , bak mesela gecen hafta kuzenim 4 kilo dediler sezeryan istedi kız korkudan çatısıda dardı , sezeryan gününden bir gün önce normal doğum yaptı , bebek 2950 doğdu, o yüzden korkma. Çatının dar olması da sorun değil , eğer normal doğum yapabilirsin derse dar olması sıkıntı değil. Çünkü doğumda vajinan uyuşuk oluyor birşey hissetmiyorsun. Doktoruna mesaj at ya da git yanına , suni ile başlanmasını istiyorum diye bakalım ne diycek , kabul eden doktorlar var çünkü