AliMeltem_2021 edaliannee canım Allah yar ve yardımcın olsun inşaAllah🤲🏻Bende 39 haftalık oldum nişan nasıl birşey bu arada ilk gebeliğim bilgim yok
edaliannee AliMeltem_2021 nişan bildiğimiz kanama aslında . 2 gün önce kahverengi akımtı geldi bugün doktor alttan baktı kanamam vardı
Liyasmum Duygu_12 evet kuzum kasılmalara yol açtığı söyleniyor o yüzden erken haftalarda jinekologlar önermez düşüğe sebep oldugu için , fakat yinede senin durumunu bilmiyorum o yüzden doktoruna danışman en iyisi 🙏
Htcerdogn Aylin_16 3700 olmuş canım ama çatıya göre biraz daha alırsa zor diyor. Acilede bilmiyorum ki açılma 4 olmadıkça bişey yapamıyoruz diyolar 🥺
Aylin_16 Htcerdogn kız benim iki doğumda da 3cm açıkla yatış verdiler doğurdum ilkinde suni verdiler ikincide de kendi sancım olduğu için açılma kendi ilerledi yerinde olsam giderdim heralde sancı yok ama demi sancın varsa gittiğinde nst takcaklar zaten sancı çıkarsa alttan da muayende 3cm olsun yatırıyorlar
ebrusrkn Liyasmum resmen duygularımın tercümanı gibi yazmışsınız size katiliyorum kesinlikle bu uygulamada sanki 10 çocuk doğurup tıp okumuş çok insan var ve anneyi korkutmaktan başka birşey yapmıyolar anne strese girince herşey daha zor oluyor ve ister istemez burdaki yazılanlardan etkileniyor bazen bende çok sinirleniyorum gel kendin doğur diyesim geliyor
Liyasmum ebrusrkn cahillik ne kadar güzel her şeyi biliyorlar 😂 o kadar çok gördüğüm insan var ki şöyle saçma sapan akıl veren , yazasım geliyor , sonra bırak diyorum uğraşma , delirtiyorlar insanı gerçekten
Htcerdogn Aylin_16 kuzum her nst ye girdiğimde biraz sancı çıkıyo. Ama yatış verdiklerinde asla yardımcı olmuyolar boşa yatıp çıkıyorum. Bende suniyle desteklemeleri gerekir diye biliyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
gulsuayan Liyasmum ay o kadar doğru o kadar güzel yazmışsınız ki duygularıma tercüman olmuşsunuz resmen burada hep bilir kişiler var oturdukları yerden akıl veriyorlar cidden o kadar biliyorlarsa evde kendileri doğursunlar doktorlar yıllarca okuyor bir de mesleki tecrübeye sahip oluyorlar ona ragmen doktordan daha iyi biliyorlarmış gibi ahkam kesiyorlar sinir oluyorum 😏
Liyasmum gulsuayan valla ya , birşey olsa bildiğim halde diyorum akıl vermiyim allah korusun yanlış yönlendirmiş olurum birşey olur diye ödüm patlıyor , burdakiler yakında seans başına akıl vermeye para alıcaklar 😂
Maliefem gulsuayan hiç burda ahkam kesmedim ama kendi başıma doğurdum çocuğum çöp kovasına düşerken hasta bakıcı bi anda tuttu o çok bilen ebeler varya hakkımı asla helal etmiyorum 7 cm açıklıkla gittim hastaneye sıfır sanci ile hersey çok güzel ilerlerken beni komalık etti doktor bile kızdı ebeye elim ayağım titredi rahmin yukardaydi assagi çektim 6 da mesaim bitiyor hemen doğur diye yaptım diye de pişkin pişkin söyledi hastaneye girmekle 40 dk içinde doğum oldu düşünün suni sancıyı son ayar dayadı bana ki ben dogumum kolay olsun diye o kadar spor bitki çayı içerek bilinçli gittim her doktor her ebe okumayla bir olmuyor bu olay benim başıma 3.dogumumda denk geldi şu an 4 e gebeyim ve maalesef üzülerek söylüyorum bir çok ebe den daha bilgiliyim ayriyeten bu olay bide özelde başıma geldi devlet olsa hadi neyse devlet diyip geçecem
gulsuayan Liyasmum peki ben de size bir şey sorsam ebeymişsiniz belki bilginiz vardır yardımcı olabilirsiniz 🌸 39+3 üm sancım yok, agrim yok doktorum normal doğum yapabilirsin dedi bekliyoruz ama benim oğlanın gelmeye niyeti yok gibi açılma olabilmesi için ya da doğumu tetikleyecek ne yapabilirim bebise zarar vermeden 🙏🏼✨
Aylin_16 Htcerdogn belki özel diye öyle devlet olsa direk yatırıyor canım bilemedim ki suni de zordu yani alsak dert almasak dert Allah yardımcımız olsun
Htcerdogn Aylin_16 yok kuzum benimkide devlet. Araştırma hastanesi. Zorluğuna razıyım valla. Keşke verselerde normal doğsa. Sezaryen yapamam ben. Yanımda bakacak kimse yok ayaklanmam lazım. Ayrıca o kadar korkuyorum ki sezaryenden. Normalden o kadar korkmuyorum 😔
Aylin_16 Htcerdogn ben de öyleyim canım ya suni çektim sezeryan olmamak için Allah hakkımızda hayırlısını versin benimki de gelmiyo bitürlü 40+6 olduk bugün artık paranoyak oldum sancı bekliyorum hastane de 41 haftaya kadar bekliyo bunalıma girdim resmen dua et benim için nolur sen de acilden bi şansını dene bence ben normal istiyorum suni ile gelmezmi diye sor doktordan doktora değişiyor ozaman belki kabul edene denk gelirsin dediğin gibi bebek büyüyor 2-3cm açıklığın varmış aslında ben yatırırlar diye umuyorum yine ben bursadayım burda hemen yatırıyolar suni verip
Htcerdogn Aylin_16 ederim canım Allah yardımcın olsun gerçekten çok zor. İnsan bide bişey olcak diye korkuyo. İnşAllah en kısa zamanda hayırla kolaylıkla alırsın kucağına. Allahım dardan kurtarsın herkesi🙏🏻 Olmazsa bi gidiyim acile😔