edaliannee ya burdakileri dinleme , çok biliyor hepsi , sanki şey hepsi 6 yıl okumuşta inciğine cıncıgına kadar her şeyi biliyorlar , kaç senelik ebeyim ben bu kadar müdahale etmiyorum millete , kuzum doktorun bir bildiği vardır. Doktorun ne diyorsa öyle yap ,yok suyu patlatınca enfeksiyon olurmuş yaptırtmaymış , yok çok erkenmiş , biz siz akıllısınız , çok biliyorsanız doğurun tek başınıza evde o zaman , kimse ne birine zarar vermek ister ne de bebeğinin küçük doğmasını ister , zamanı gelmiş ki doğurtuyor, allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin , hayırlısı olsun 🌸🙏