Oznur663 merhaba. Ben başından beri Mehmet Ağar a gidiyorum. Başladığımda 250ydi ücreti. Bir ay sonra 350 oldu. Bir muayene bir kontrol yani bu ücrete bir ayda iki kez gidebiliyorsunuz. Ama geçen hafta gittiğimizde 450 olmustu. Tamam her şeye zam geliyor ama keşke bizim maaslarimiza da bu hızla zam gelse. Doktorumdan çok memnunum açıklayıcı güler yüzlü. Ama randevulu olmamıza rağmen her gittiğimizde illaki sıra bekliyrouz kalabalık çünkü