Nsnese teachervera kesinlikle Emre ekmekçiye gidin o zaman çok pimpirikli azıcık risk Görse önlem alıyor çok iyi bana 26. Haftada Serklaj yaptı normalde hiç kimse yapmıyor
Nsnese teachervera haklısınız maalesef urdada özel klinik fiyatları yüksek Emre hoca hastane ama oda doçent diye yüksek
Nsnese Oznur663 Emre hoca yapı olarak soğuk duruyor ama mükemmel bir doktor. Alanında çok iyi. İyiki Şanlıurfa’da 🙏🙏 riskiniz varsa bir kes gidin muayeneye yüzündeki kaygıdan zaten anlayacaksınız ne kadar hastalarına düşkün olduğunu
Oznur663 Nsnese ücreti ne kadar cnm ben ilgilensin anlatsın istiyorum 2 dakika içerde bile tutmiyorlar neyin ne olduğunu bile anlamıyoruz
3babymom M_H daha geçen hafta gittim 350 TL verdim smdi 450 mi olmus ben sürekli İmran hanıma gidiyorum çok da memnunum yıllardır doktorum
3babymom Oznur663 İmran Ayhan i kesinlikle tavsiye ediyorum başkasını tanımam üstüne yillardir gidiyorum sezeryanimi da yapmıştı aşırı memnunum alanında bilgili ve hastalarıyla ilgileniyor aydınlatıyor
Aysennn5555 Oznur663 Emre ekmekçi çok iyi Detaylı düşünenler kesinlikle ona gitsin yarım saat her şeyi anlatarak tek tek inceledi