teachervera hayır unutmuyor 🤗 ben kızım 1 yaşında olunca yanına gittim bebeğimin prematüre olduğunu benim riskli gebeliğim olduğunu bile hatırladı 1 sene sonra düşünün yani 🤗
İlgili her şeyi açıklıyor hemen odadan çıkartmıyor size yeterince vakit ayırıyor. Ben urfada bir kaç Dr a gittim hatta muayene ücreti en yüksek doktora bile gittim yoğunluktan dolayı sizi hemen dışarı çıkartmaya çalışıyorlar.
Ahmet Hoca iyidir 🤗