Denzk allah bağışlasın öncelikle 😍 çok güzel anlatmışsınız ben de normal istiyorum sezaryen e de karşı değilim kolay olmuş allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🙏🏼 hastane çantası içinde verilen bilgiler çok faydalı 🙏🏼 teşekkürler süt pompasını koysam mı koymasam mı diye çok düşünüyorum hala , bir de lohusa pedini büyük boy aldım açtım baya büyükmüş olsun dedim 😅😅 onda da orta boy iyidir