Minikkus0101 Canım kesinlikle al, ben doğumdan sonrada evde kullandım inanılmaz rahattı M yerine L al bulamıyorsan ben M almıştım oldu ama diğer paketlerimi L aldım çok daha rahat ettim. Öyle aralarında çok bi fark yok anlaşılmıyor bile. Hatta bence direk L al yaz aylarındayız daha rahat edersin belinden. ☺️