Minikkus0101 30 gün önce sezeryan oldum depent bir paket almıştım çok rahat oluyor zaten kulod gibi başka birşey takmaniza gerek kalmıyor,eve çıktığımda bir hafta daha taktım daha sonra ilk Dr kontrolumde Dr daha takmamalisin sezeryan yerin hava alması lazım normal pede geç dedi çok fazla almayın bu yüzden sevgiler 🤍