Hylbkt06 hayır kesinlikle hiç birşey hissetmiyorsun zaten göbekten asagininuyusturuyo nasıl hissedebilirsin ve ben. Deli gibi sezeryandan korkan insandım hep normal doğum istiyordum olmadi mecburi sezeryanda ve hiç bişi hisseedim iyiki olmuşum çok cabukta ayağa kalktım sadece sezeryandan snra bazı hastaneler kum torbası koyuyo bana koyuldu dört saat bı o sizlatio onuda köydür karnın hiç sismio benim karnım hemen indi daha 45 gunlugum