bu pazartesi genel anestezi ile dogumum gerceklesti
sizin yasadiginiz tum kaygilari ve diger seyleri okuyarak gunu bekledim
ilk korkum sondanin takilmasiydi
ama kesinlikle hic zor degildi
ikinci olarak damar yolu cok aciyor dediler
normal kan aldirma gibi bir seydi hafif agriydi
genel anesteziden sonra biraz agri hissettim sonra zaten agri kesici vurdular orta seviyede agri devam etti
ilk gun dikis yerleri agriyordu su an ikinci gunumdeyim hafif kasilmalarim var ama agrim her gecen saat azaliyor
umarim sizinde agrisiz gecer