Hylbkt06 4 yıl önce spinal anestesi oldum ve hicbirsey hissetmedim hemşireye sordum kesmeye basladilarmi diye ohoooo bebeği çıkarmak uzereler dedi ne kesik hissi ne bastırma hissi nede dikis hiçbir şey hisseedim sonrasında da çok fazla ağrım olmadı sonta çıkar çıkmaz da hemen ayaklandim yürüyüşümü yaptım bol bol yürumek gerekiyor fırsat buldukça da yürüdüm haftaya yine spinal anestezi olucam inşallah rabbim herkesin yardımcısı olsun 🤲