gigi Nurcngel çok geçmiş olsun Allah şifa versin ama olayı anlamadım ben 25 haftalık bebişler doğup büyüyor gayet sağlıklılar sizinki de 36 haftalık çok çok erken değil neden böyle herkes umutsuz konuşmuş yaşamaz felan
Nefesliva Nurcngel aynen herşey güzel olacak çok hep iyi düşün benımde bebeğimin 2 taraflı büyüme var böbreklerde
Nurcngel [bilinmeyen] hamileliğimde söylediler hasta olduğunu solunum sıkıntısı çektiği için aldılar bide sarılık olmuş yavrum
Nefesliva Nurcngel inşallahh en kısa zamanda düzelip evinize geliceksiniz rabbim şafi ismiyle şifalar versin🙏🏻
Minikmucizemveben Nurcngel öncelikle rabbim şifa versin analı babalı büyütün inşallah sağlıkla... Kaç haftalıkken doğdu birde hangi il ve hastanede doğum yaptınız acaba insanların kötülüğüne çirkinliğine pes dedim allah ıslah eylesin onları