Nurmelisakaynak Nurcngel oradaki insanlardan nefret ederdim bu seferde şaşırtmıyorlar en lanet çalışan insanlar orda nedense Allahım şifa versin inşallah rabbim aydınlığa kavuştursun dua et bol bol sen güçlü olursan evladın da olur 🙏🏻🙏🏻
Nurcngel Nurmelisakaynak aynende öyle hiç şaşırtmadılar şaşırtmazlar dua edicem bol bol herşey Allah dan
Filizaliasaf Çok geçmiş olsun RABBİM Şafii isminin hürmetine şifa versin yavruna benimde bebeğim solunum sıkıntısından şu an küvezde çok zor ALLAH tez zamanda şifasını verir ve kucağımıza almamızı nasip eder yavrularımızı çok güçlü dur bebeğin de güçlü olur ALLAH a dua edelim elimizden başka bişey gelmez bol bol sütünü sağ gönder anne sütü inanılmaz iyi geliyor bebeciklere kurban olduğum RABBİM kucağımızı boş bırakmasın 🤲🏻Aminnn
Nurcngel Filizaliasaf sağol canım benim sizede geçmiş olsun inş dua etmekten başka yapacağımız birşey yok bugun solunumun sıkıntı olmadığı kendi eli ile çıkartmış o hortumu yavrum burnundan az birşeyle destekliyorlarmış onu kucağına alamamak kokusunu içine çekememek İnan çok zor
Sibel_49 Nurcngel minik meleginize 41 kere maşallah rabbim yar ve yardımcınız olsun tez zamanda annesinin kucağına kavuştursun minnoşu😗😚
BarBeyzazer Rabbim Şafi ismiyle şifasını versin minik meleğinin biran önce kavuşursunuz inşallah 🙏 sen çok güçlü bir annesin bebeğinde senin gibi biran önce mutlu bir şekilde hastaneden çıkacaksınız inşallah dualarımız seninle 🤲🏻🤲🏻
Nurcngel BarBeyzazer amin inş kuzum Allah razı olsun herşey çok güzel olucak biliyorum inanıyorum güzel günler yakında
Maviseyyah Nurcngel Allah sana da bebeğine de tez vakitte şifasını verir inşallah iyi düşün iyi olacak inşallah dua edeceğim size 🙏🏻
Prensesimibekliyoruzz Nurcngel saglikla kucaginiza alirsiniz insallah canim bide hamilelikde nasil beslendin ?
tutu11 sizi oyle iyi anlıyorum ki yalniz yasayan bilir. 34+0 da genel anesteziyle zorunlu sezeryan oldum. Kuzumu tam 1 hafta sonra gorebildim. Şuan çok şükür Evdeyiz, yanibasimda. Rabbim size de bebeginizle sağlıklı bir sekilde evinize dönmeyi nasip etsin
Nurcngel Prensesimibekliyoruzz amin inş canım benim ilk 3 buçuk ay hiç birşey yiyip içemedim sonra canım ne isterse onu yedim 😍