Turkan_14 Eldgrn inşallah yüzümüz güler, çok istiyorum olsun. Şubatda da kimyasal geçirdiyim için çok heyecanlıyım
Eldgrn Turkan_14 rabbim isteyen herkese nasip etsin canım ya bende nerdeyse 4 yıldır deniyoruz martta erken gebelikte çift gördüm 4 tane ama yokmuş bu seferde aynısı olur diye umitlenmek istemiyorum
Turkan_14 Burcu0707 inşallah canım bugün bi daha evde yapdım test şimdi fotosun atıcam buraya bakarsınız bi zahmet
Burcu0707 Turkan_14 elindeki test cok hassas ama… sanki sen testi cok idrarda bekletmissin gibi duruyor.idrara batir aninda cikar yapmalisin bu testleri.ins yaniliyoruzdur kanda pozitif cikar
Turkan_14 Eldgrn inşallah hayırlı haberler alırız ben de verdim bugün yarın çıkıcak dediler. Akşam onlayn sitelerine bakıcam yine de sonuçlar belki yerleştirilir
Turkan_14 symatk evet canım idrarı damlatır damlatmaz ilk inci çizgi çıktı zaten idrarı yeni damlatdığımda daha koyuydu sonra böyle oldu
Turkan_14 Eldgrn hayır canım ben rusyada yaşıyorum. Burda 1 gün sonra çıkıyor cevaplar. Ama akşam siteden bakıcam yine de bi sonuç olursa paylaşırız. Seninki ne zaman çikicak?