Turkan_14 Bu gün adet tarihim 4 gün gecikti tam. Ama ülke deyiştiyim için son aylarda adet düzensizliyim vardı. Belki de bunun için yumurtlama filan geç oldu diye düşünüyorum. Yani 4 gün gecikme için çok silik. Şubatda kimyasal hamilelik yaşamıştım. Teste baka bilirmisiniz lütfen çok heyecanlıyım şu an. https://www.hizliresim.com/2z0b8lq
Mucizem5 Turkan_14 benimde testim aynı bu şekilde çıkmıştı adetime 1 gün vardı ve şuan 36 haftalık hamileyim bi kan ver yada başka test yap inşallah vardır canım 🌼
MihriSare Turkan_14 canım inşallah herşey gönlünce olur ama yok gibi bi kan ver istersen daha emin olursun
Pinardan Turkan_14 bu test tam anlamadım ama belli değil gibi canım başka test varsa erken gebelik testi o daha iyi sonuç veriyor
Eldgrn Turkan_14 ben gördüm canım benim testim gibi kendim içinde var da diyemiyorum yokta ama ikinci çizgi var kan ver mutlaka haber et güzel haberlerini bekliyorum
Turkan_14 Pinardan Rusyada yaşıyorum ben canım. Burda çoğu test böyle. Kaset test bulamıyorum. Bir tek ben mi görüyorum ikinci çizgiyi🥺yarın sabah bi daha yapıp gidip kan vericem🥺
Pinardan Turkan_14 çok yakınında silik bir çizgi var ama bu şekilde yakım mı oluyor onu bilemedim :( ama içini ferah tut rabbim gönlüne göre verir inşallah 🥰🌸
Turkan_14 Mucizem5 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım. Yarın gidip vericem. Çok teşekkür ederim
Mucizem5 Turkan_14 Allah razı olsun canım darısı sana isteyen herkese nasip olsun inşallah hayırlı haberlerini bekliyorum yarın inşallah 🌼
Turkan_14 Eldgrn aynen canım gözle görüyorum ama ablama yolladım fotografı o da diyor yok görmüyorum🥲
Turkan_14 Eldgrn evet canım öyle yapınca daha da belirginleşiyo. Ama kendimi çok ta umutlandırmak istemiyorum🥺