Eldgrn Turkan_14 evet 9 da aldılar yarın sabaha kadar çıkar dediler gün içinde de çıkabilir dediler çıkmadı yarın sabaha kaldı beklemek işkence birde kötüleştim yerimden kalkamıyorum
Turkan_14 Eldgrn 🥲🥲 Ben de geçen defa başka bi tahlik yaptırmıştım, cevabı yarın çıkar dediler, sonra akşam 20:15-te filan numarama mesajla kod gönderdiler ben de siteden girip baktım. Şimdi diyorum acaba yine gönderirlermi mesajla🥲
Eldgrn Turkan_14 valla canım ben hiç karsilasmadim öyle biseyle hep e nabızda onu beklemekte ölüm rahatsızım ilaç alsam ayrı dert almasam ayrı dert
Eldgrn Turkan_14 canım benim sonuç çıkmış 5.67 çıktı tabi tam sınırda adetim düzensiz ondan geç döllenme vb mi bilmiyorum
Eldgrn 2cocukannesiyimm Allah razı olsun cumartesi özele gidicem kan vermeye dayanabilirsem pazartesi bakalım ortalama kaç olması lazım 2 gün sonra
Tanemveannesi_ Turkan_14 ayy çok heyecanlı 💥 bizi de habersiz bırakma kız merak ettim. İnşallah vardır 🧡🤲
Turkan_14 Ben elendim kizlar🥺sonuç 1.2 çıktı. Umudum kalmadı hiç bi şeye. Test de mi yanıltdı o zaman
Tanemveannesi_ Turkan_14 hayırlısı olsun inşallah 🤲💓 Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur. Üzülme hiç 🥰 Rabbim sana en güzel zamanda en güzel şekilde versin inşallah kucağını boş birakmasin 🧡