2022Mom2022 Gzmklncc yazdımda görmediniz sanırım 4,3 çıktı olma ihtimali var gibi bir hafta sonda tekrar bakalım dedi 🥹
2022Mom2022 Omay0707 ayyy inşallah güzelim test yarın tekrar yapıcam akşamınada acilde versem hemen çıkar heralde değilmi diğeriyle karşılaştırmış olurum nedersiniz
Omay0707 2022Mom2022 bu kan testini nerede verdiysen öyle vermeni öneririm kuzum 😊😊 ama yükselicek cok yeni fark etmişsinn 😊
Gzmklncc 2022Mom2022 ben adet bittiği gün vermiştim kan Hazır bakılmışken betaya da bakalım demişti 4.9 çıkmıştı doktorum bu güzel bir sonuç artışa bakalım demişti ordan biliyorum 😂
2022Mom2022 Omay0707 diğer gebeliğimde baş dönmesi olmuştu bu daha erken oldu günlerdir aşırı yoğunlaştı hep oturuyorum acaba dedim o şüphelendirdi bide afedersiniz benim tükrük miktarımda artmıştı şimdi gene dün birden arttı hemen dedim gene acaba
Omay0707 2022Mom2022 😊oh maşallah baya belirti göstermiş bence vardır😊 bir önceki gebeligimi adetime 8 gün varken 23 değerle ögrenmiştim erken döllenme olabiliyor 😊