hulya_6363 ben ilk hamileliğimde 4 gün kalası belirgin şekilde görmüştüm testte ama maalesef düşük yaptım herneyse şimdi tekrar yapmak istedim arası baya var ama yine bilmiyorum başımda müthiş dönüyor sağlık ocağına nasıl gidicem diye düşünüyorum öğlen ,ama illaki gidicem 😂acayip stresliyim gece uyuyamadım ellikere sağa sola dön of öğlen olsun hemen kızlar 😥