2022Mom2022 Kızlar 4 çıktı sonuç 😥 gebelik yok dedi testte neden çıkıyor o zman bugün yaptım yine çıkmıştı oysaki silikte olsa
Eldgrn 2022Mom2022 adetine daha var diye biliyorum canım öyle okudum yükselme ihtimali var bu yüzden umutsuz olma
Burcu0707 2022Mom2022 grbelik yeni oldugu icin 4 cikmis iki gun sorna cumartesi acilde bir yerde ver katladigunu goreceksin 😍🤲
2022Mom2022 Eldgrn tam bir hafta var hayırlısı kuzum az daha sabır diyelim sadece şu psikolojik stres insanı öldürüyor ..
Eldgrn 2022Mom2022 bak daha var 1 hafta kala 4 daha yükselir burda geç döllenmeden kaç arkadaşımız var çok düşük diye 3 e 5 e senin 1 haftada güzel yükselir Allah’ın izniyle kan veremesende test yap evde koyulugu takip et
2022Mom2022 Eldgrn iki gün öncede 4,3 tü ama sağlık ocağında bugünde hastane acilde verdik labaratuar değişikliğinden dolayıda değerlerde oynamalar olabilir diye biliyorum of kafam Allah bullak sakin kalsam daha iyi olucamda frenleyemedim kendimi