Ne kadar kötü yorumlar var gerçekten ya. Eşinizle hayat paylaşıyorsunuz bir telefon ne ki😐 Gerçekten hele sonuncu “eşin arızasız telefon kullansın diye kendin arızalı telefon alıcaksın” yorumu. Eşime kurban olsun son model telefonum valla. Çok çok güzel düşünmüşsün, zaten tanıdığınız bir arıza çıkarsa gösterirsiniz. Normal kullanınca telefonu ikinci el bile olsa durduk yere arıza çıkarmaz. Sizi idare eder şu durumda❤ Hem eşinin istediği model, hem de sen sorun etmiyorsun. İnşallah hep böyle bir birinize destek olursunuz, çok çok mutluluklar diliyorum size❤