ikramomm yazılanların bir çoğunu okudum, sizde biraz ben gibisiniz yerinizde olsam bende aynı şekilde düşünürdüm eşim sıkıntıdayken ben elimdekiyle rahat edemezdim. Söylediğiniz şey sizin durumunuzda biri için yapılabilecek en iyi ve en mantıklı şey. Normal şartlarda evet çoğu arkadaşın söyledikleride doğru yenisini alsanız fiyatlar baya yükseldi. Fakat sizin kalbinizden öpüyorum, bende başkaları gibi bencillik edemezdim bu durumda. Eğer 2. El telefonları temizinden denk getirebilirseniz bence neden olmasın. Eşya değil mi bu hepsi aynı görevi yapıyor bu kadar önemsemenin anlamı yok, bir gün tekrar paranız olur yine sırayla değiştirirsiniz, boşverin.