ikramomm niyetiniz çok çok güzel kimse böyle bir şey yapmaz üst model telefonu ne diye satıyım der ki çoğu kişide böyle düşünüyor. Takdir ettim sizi, ama ben daha önce ikinci el ıphone aldım garantisi devam ediyordu telefon elime ulaştı 2. Gün Arıza vermeye başladı garantisi vardı diye garantiye yolladım. Servis Beni aradı ve ekranın yan sanayi ekranla değiştiğini bu nedenle garantı kapsam dışı kaldığını söyledi. İlk bakışta imei numarasından falan sorguluyoruz güveniyoruz alıyoruz ama servise gönderilince işin rengi değişiyor. Çok çok tanıdık biri olması lazım ve aldıktan sonra arıza yaparsa sorumluluk alacak kişi olması lazım satıcının. Kolaylıklar dilerim 🌺