Aslglyy evet bende predictor kullanıyorum ama baya pahalı.Bu test doğru sonuç vermiş o yüzden markasını söyleyebilirseniz bende ondan alırım😊Days comfort kullanıyordum 1 betahcg bile artığında gösteriyor çok hassas kullanmam onu artık.Bu arada tebrik ederim aşlahım bebişinizi sağlıcaklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰