Aslglyy Boncuk17 bilmiyorum aslında gerçekten çok erken daha şüpheli ilişkimin üstünden 15 gün geçti düşünün. Ve daha adetime 2 gün var
Aslglyy ecem0509 ben özelde verdim fakat benimki de e nabıza düşmedi hastaneyi arayıp öğrendim. Sağlık ocağında verdiyseniz muhtemelen sabah 9da düşer e nabıza düşmezse bence sizde arayıp öğrenebilirsiniz
ecem0509 Aslglyy çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için😇 bencede şuan erken diye öyledir bir kaç gün daha beklemenizi öneririm inşallah hamilesinizdir🥰
Boncuk17 Aslglyy zaten döllenme 10 15 gun içinde oluyor muhtemelen yumurtlama gününü de yakaladıysanız olabılır 3 gun sonra yenile ozman daha garanti olur yeni yeni tutunuyordur ceviz ye fındık flan agor kaldırma dıkkat et yinede
merveiyd Öncelikle hayırlı olsun, inşallah çok güzel bi hamilelik geçirirsiniz 🌸 Şunu sormak istiyorum, bu silik çizgi testi yapar yapmaz hemen kendini belli etti mi? İlk 10 dk içinde yani
Aslglyy merveiyd evet aynen öyle 2 3 dakika içince çıktı ben dikkatli bakmadım bile yok diye düşündüğüm için ama bariz belli olmaya başladı 10 dakikaya kadar birazcık daha netleşti ama kıpkırmızı değil resimdeki gibi kaldı değişmedi daha
merveiyd Aslglyy yeni tutunmaya başlamıştır o yüzden çok koyu değildir, birkaç güne iyice koyu olur inşallah ☺️
Aslglyy Boncuk17 1 kez korunmasız ilişkimiz oldu ve 15 gün önce yumurtlama günümde tam gerçekten o tuttu muhtemelen o yüzden değer bu kadar düşüktür dimi
Denizbrhn Aslglyy bende 2 gün kala test yapmıştım bu şekilde çıkmıştı şuan 9 haftalığız inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız
symatk Aslglyy öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebiş ben 2 Haziran da kadın doğum gittim son adet tarihimi sordu söyledim adet olacaksın dedi ama o zaman adetime 11 gün vardı neden böyle bir şey demiş olabilir ki acaba rahmim mi kalınlaştı o gün
Aslglyy _Hill_ predictor pahalı olan değil farklı bi marka önermişti eczacı onu aldım ama inanın hatırlamıyorum kutusunu atmamıştım eve gidince size markasını yazarım ☺️
_Hill_ Aslglyy evet bende predictor kullanıyorum ama baya pahalı.Bu test doğru sonuç vermiş o yüzden markasını söyleyebilirseniz bende ondan alırım😊Days comfort kullanıyordum 1 betahcg bile artığında gösteriyor çok hassas kullanmam onu artık.Bu arada tebrik ederim aşlahım bebişinizi sağlıcaklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Aslglyy Afifeelif çok düşük değil mi değer ben hala emin değilim o yüzden perşembe sabah sağlık ocağına yeniden kan vermeyi düşünüyorum
nazsimaova Aslglyy cnm onemli olan iki gunde bir ikiye katlanmasi bnde ikinci gebeligimi 14.60 degerle ogrenmistim
Yetersukrbck_0618 Aslglyy Benimkide böyleydi öğrendiğimde 4 haftalikti şimdi 7 haftalığızz hayırlı olsun 🙏🙏❤️