Aslglyy gebelik var gibi benim de böyle çıkmıştı hayirli olsun
ecem0509 hayır lekelenmem olmadı sadece karnım ağrıyo
Aslglyy kan verdiniz mi sonuc nedir
nazsimaova kan verdim 19 çıktı yarın tekrar vericem pazartesi de doktor randevum var 🙈
Aslglyy Var var Hayırlısıyla kucağına al inşAllah sonuçları bizimlede paylaş 😊
Sofiya1 tamam 19 çıktı değerm bakalım yükselcek mi
Aslglyy a cok sukur insallah saglikla kucagina alirsin cnm
Merhaba bayanlar rica etsem testime bakar mısınız 11. Günüm
Bay çok net görünüyor olduğu
Bay bu yumurtlama testti