Deletedmom7373700 eşimin ve benim en çok istediği şey bi kızımızın olmasıydı, sevgiliyken bulmuştuk ismini, eşim benden hevesliydi daha sevgiliyken bile hep kız bebek kıyafeti alırdı, hamile olduğumda hep kızım kızım diye sevdi , rabbime çok şükür bizde 13. Haftamızda kız olduğunu öğrenmiştik o an ki yaşadığımız sevinci anlatamam bambaşka bi şey 😍 hala doktora gittiğimizde sorar hocam kız dimi yanılmıyoruz dimi diye 🤣