Eşimin sevgiliyken bile hep hayaliydi. Hatta o zamandan bile bir kızım olsa ismi hazır derdi hep. Çok istiyordu. Hamile olduğumu öğrenince ikimizde hep hayırlısı neyse o olsun. Allah sağlıklı hayırlı evlat versin diye dua ettik. Hiç bir zaman inşallah kız olur ya da erkek olur demedik. Tek derdimiz sağlıklı olması. Bugün netleşti artık bir kızımız oluyor 🥺 çok tuhaf bir his. Çok mutluyum. Hayaldi gerçek oldu sanırım 🥲 mutluluğun yanı sıra endişelerim de geldi bu netlik ile beraber. Bu kötü dünyada kızımı koruyabilecek miyim endişesi. Çok tuhaf bir mutluluk. Kız annesi olma hissi bile garip. Çevremdeki tüm arkadaşlarımın kızı olduğu için belki bilmiyorum ama bende hep kız bebeğe heves etmiştim. İçime de hep kız doğmuştu. İnşallah sağlıklı hayırlı da bir evlat olur. Duygusal bir patatesim şu an 🥺 minik kelebeğim bir kız 🥲♥️