Umud-- Bende geçen sene hamileydim. Bebeğimin hastalığını 24. Haftada detaylı ultrasonda öğrendim. Bebeğimin beyni gelismemisti, elleri ve ayakları carpikti, kalbi delikti (VSD) iç organları hepsi sorunluydu. Amniyosentez yaptırdım sonuç Trizomi18 çıktı. Doktor doktor gezdim hepsi aldırman daha doğru yaşamaz asla dediler ama ben yavruma kıyamadım. Allah verdi Allah alır dedim ve kenara çekildim. Her gece ağladım yalvardım Allah’a. Allah’ım benim için hayırlı olanı göster diye. 32. Haftada kızımı kaybettim kalbi kendiliğinden durdu. 10 ay oldu ama bana halen dün gibi geliyor. Kızımı düşünmediğim tek bir an, saniye bile yok. Ahhhhh o nasıl bir acı, doktorların yaşamaz demesi Allah’ım dusmanima bile vermesin bu acının tarifi yok yani. Doktorlar bana deseydi ki kalbini alıp bebeğe verirsek yaşar, yemin ederim tek bir saniye dusunmez kalbimi bebeğime verirdim. 7 AGUSTOSTA ölü doğum yaptım hayatımda psikolojik olarak yasayabilecegim en kötü gündü. Doğum katında, bebek aglayislari içinde kızımı ölü olarak doğurdum. Çok zor toparlandim ama asla Rabbime isyan etmedim tam tersi şükrettim. Ben deliririm falan sanıyordum ama gerçekten Allah kimseye dayanamayacagi yükü vermezmis. Ölü doğumdan 3 -4 ay sonra hamile kaldım şuan 22+3 haftalık hamileyim. Ama deli gibi korkuyorum, endişeliyim. Bu endişe hiç bir zaman bitmez.. Uzun oldu kusura bakma ama ben seni çok iyi anlıyorum lütfen bol bol dua et. Ağla ve Rabbimden iste…. İnşallah sana hayırlı güzel bir kapı açacaktır. Unutma kışın sonu bahardır. İllaki baharı yaşayacağın günlerde gelecek 🤲