Umud-- bende senin gibi düşündüğüm için 30 haftayı geçmiş bi bebeği sonlandırmak zorunda kaldım neden 30 haftayı geçmiş çünkü doktor doktor bi umut gezdik ama fetal DNA amniyonsentez bu sonuçlar yanılmaz dediler biz ultrason bulgusuna göre konuşmuyoruz dediler ve bebeğim dedileri gibi doğdu malesef
Son olarak bana ölümlerden ölüm beğen gibi seçenek sundular ya karnınızda kalbini durduralım kiii bu bebeğiniz için en acısız olanı , ya doğsun riske atıp göğsünü açalım ameliyat olsun ölür acı çeker , yada hiç
Bişey yapmayalım sizin kucağınıza verelim sizin kucağınızda can versin..
şunu da söylm ben ve eşim şuan acılardan kıvranıyoruz ama bebeğim acı çekmeden melek oldu .. sizin bebeğinizin tam tanısı nedir ? Amniyonsentez sonucunda mı çıktı ?