Umud-- öyle deme allah bir daha yaşatmasın. Senin ve bebeğin için en doğru kararı verirsin inşallah. Sonucu ne olursa olsun hayırlısı olsun. Şu an bunları söylüyorum belki diyosundur ne bilcek ne anlıcak diye ama ben hayatım boyunca çok şeyle mücadele edip çok sınandım. Her zaman inandığım tek şey allah bi kapıyı kapattığı zaman diğerini açıyor ve sen senin için hangisi daha hayırlı yaşamadan bilemiyosun. Her zaman için umut var. Bak tüp bebek var. Bende şu an ki hamileliğim için tüp bebeğe gidecektim ki hamile olduğumu öğrendim. İlk bebeğimin 10 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum, ikincisinde dış gebelik yaşadım iç kanama geçirdim ölümden döndüm ve allah büyük ya normalde hep yanlızım eşim o gün evdeydi beni hastaneye yetiştirdi olmasaydı belki sabaha çıkamayacaktım. Tüpümü almak istediler tekrar anne olamamaktan korktum. Ve bu 3. Hamileliğim mucizem için inan hiç uğraşmadım ama demek ki kısmetmiş olacakmış ki oldu. Ben senin yaşadıklarını şu an içinde bulunduğun durumu anlayamam ama şu hayatta olmaz dediğim ne varsa olduğunu defalarca gördüm. Sen yeter ki umudunu kaybetme kendini o boşluğa bırakma.